Reklamácia a vrátenie tovaru
Postup reklamácie tovaru |
|
|
1. Odporúčame, aby ste nás pred zadaním reklamácie kontaktovali a poradili sa s nami, či je problém s tovarom predmetom reklamácie.
2. Vyplňte prosím Reklamačný protokol, ktorý Vám bol zaslaný s tovarom a faktúrou. 3. Protokol spolu s tovarom (vrátane príslušenstva) a kópiou dokladu o kúpe
(faktúra alebo pokladničný blok) nám zašlite alebo prineste do sídla našej
spoločnosti. Tovar bezpečne zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas
prepravy. Tovar neposielajte
4. Po obdržaní vašej zásielky tovar zašleme na posúdenie/výmenu dodávateľovi alebo výrobcovi tovaru.
Reklamáciu riešime v čo možno najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní. O stave a vybavení reklamácie vás budeme informovať. |
Postup vrátenia tovaru |
|
|
1. Výrobok môžete do 14 dní od zakúpenia vrátiť. Vyplňte prosím formulár o vrátení tovaru, ktorý Vám bol zaslaný s tovarom a faktúrou. 2. Kompletný a neporušený výrobok bezpečne zabaľte a priložte formulár. Tovar nám zašlite (neposielajte na dobierku) alebo prineste do sídla našej spoločnosti. Adresa spoločnosti:
Vašu žiadosť spracujeme a vrátime vám nákupnú cenu za tovar. |